تشکیل کارگروه بررسی تعرفه خدمات دفاتر در قوه قضاییه به گزارش آی وکیل، معاون خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از تشکیل کارگروه بررسی تعرفه خدمات دفاتر در قوه قضاییه اطلاع داد. به گزارش آی وکیل به نقل از مهر، محمدحسین آقایی معاون خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در پنجمین همایش نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که با حضور محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، اعضای هیأت مدیره کانون، قضات هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات و نمایندگان ۳۱ استان در تهران برگزار شد، از زحمات مجاهدانه و مخلصانه مدیران دفاتر در زمینه خدمت و پشتیبانی از برنامه های قوه قضاییه در زمینه تسهیل عرضه خدمات قضایی به هموطنان عزیز تشکر و تقدیر نمود. تشکیل کارگروه بررسی تعرفه خدمات دفاتر در قوه قضائیه وی با تکیه بر پشتیبانی از توسعه دفاتر در رابطه با تعرفه خدمات در دفاتر در سال ۱۴۰۴ اظهار نمود: بعد از بررسی ها و جلسات مکرر در هیأت مدیره تعرفه خدمات سال آینده نهائی و برای رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات ارسال شده است که البته از نظر وی ایراداتی در برخی از موارد وجود داشت که بعد از توضیح برطرف شد. آقایی تصریح کرد: بر مبنای آن چه در سند تحول و تعالی قوه قضاییه آمده است، نرخ تعرفه خدمات باید در یک کارگروهی که به این منظور شکل می گیرد بررسی و تعیین و بعد از آن برای تصویب به رئیس قوه قضاییه تقدیم شود. معاون خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه اضافه کرد: جلسات این کارگروه به شکل منظم درحال برگزاری است و امیدواریم بررسی ها هرچه سریعتر پایان یابد تا از آغاز سال جدید تعرفه های جدید هم اعمال شود. خدمت رسانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشوری است وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین و چالش برانگیز ترین مشکل مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شرایط کنونی تعطیلات مکرر به دلیل برودت هوا یا افزایش آلودگی هوا است، اضافه کرد: این تعطیلات از جانب مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیست. بخشنامه پیشین هم به قوت خود باقی است. معاون خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم، چون امور دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشوری است ازاین رو اگر به هر علت در هر استان تعطیلی حادث شد؛ دفاتر نباید مشمول این تعطیلی قرار گیرند چونکه حوزه خدمت رسانی دفاتر کشوری است. آقایی بر ضرورت توسعه و پایداری دفاتر تصریح کرد و اظهار داشت: به دنبال توسعه دفاتر و برون سپاری برخی امور حاکمیتی به دفاتر هستیم و در این خصوص اعطای پروانه داوری به مدیران به شکل در دستورکار قرار دارد. منبع: ivakil.ir 1403/12/12 15:29:48 0.0 / 5 111 تگهای خبر: تخلف , خدمات , سند , قضات این مطلب آی وکیل را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط سلب صلاحیت ۱۶ سردفتر اسناد رسمی ارتباط ایرانیان با سرزمین مادری نباید قطع شود اعلام ساعت فعالیت دفاتر اسناد رسمی برای سه شنبه کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها از اولویت های سال 1404 خواهد بود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۲