دانستنی های حقوقی؛ چطور می توان از معیوب بودن بسته پستی شکایت کرد آی وکیل: گاهی اوقات ممکنست هنگام دریافت بسته های پستی با معیوب بودن جنس خریداری شده مواجه شویم که چگونگی شکایت از آن مشخص است. به گزارش آی وکیل به نقل از مهر، با توسعه بسترهای فروش آنلاین محصولات در فضای مجازی خیلی از شهروندان به سمت خریدهای غیر حضوری رفته اند و از آنجاییکه در این روش خرید به صورت آنلاین است بسته مشتریان به صورت مرسوله های پستی برایشان ارسال می شود. اما گاهی اوقات امکان دارد هنگام دریافت بسته های پستی با معیوب بودن جنس خریداری شده مواجه شویم که در اینجا به چگونگی شکایت از بسته معیوب پستی می پردازیم. درصورتیکه در زمان تحویل بسته پستی توسط مأمور پست بسته بندی مرسوله پستی مخدوش شده یا پاره باشد، باید از جهات مختلف از بسته بندی عکس گرفت و سپس مبادرت به باز کردن بسته پستی کرد و اگر محتویات داخل مرسوله صدمه دیده بود با رفتن به سامانه ثبت شکایات شرکت پست، میتوان شکایت مربوطه را ثبت کرده و کدرهگیری دریافت کرد. بعد از شکایت شرکت پست حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از راه پیامک نتیجه شکایت را اطلاع رسانی خواهد نمود. اگر بسته بندی مرسوله پستی سالم بود اما محتویات داخل بسته پستی صحیح و سالم نبود نمی توان از اداره پست یا بیمه طلب خسارت کرد در این مواقع لازم است که به فرستنده مرسوله رجوع و خسارت را از فرستنده مطالبه کرد. منبع: آی وكیل 1402/06/12 21:18:50 0.0 / 5 644 تگهای خبر: آنلاین , بیمه , شركت , شكایت این مطلب آی وکیل را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط گالوانیزه و گالوانیزه گرم بهره مندی ایرانیان خارج از کشور از خدمات دفتر پشتیبانی از اتباع ذخیره ۲۶۰ هزار نمونه و ۱۷۰ هزار پروفایل در بانک ژنتیک کشور بازدید بازرس کل امور بانک ها و بیمه سازمان بازرسی از شعب چند بانک نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۴